مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

3 ماهگی گل پسرم

1393/1/19 16:11
نویسنده : دریا
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من خوبی عزیز دلم الهی قربونت برم که خدا خواست و یک ماه بزرگتر شدی

اندازه  نه نه بی اندازه دوست داررممممممممممممممممممممممممممممم

سه ماهیگیت مبارک پسرم

عزیزم روز شنبه رفتیم سونوگرافی و نتیجه اش رفلکس متوسط بود و دکترت برات دارو داد که ان شالله بخوری و خوب بشی

عزیزم یکم گریه هات کمتر شده ان شالله پایان 4 ماه دیگه تمام بشه 

الان دیگه کاملا با هر حرکتی سرتو میچرخونی از صداهای بلند میترسی و گریه میکنی دستت رو برا گرفتن جلو میاری و اگه مثلا جغجغه اتو بهت بدن از یه دست به دست دیگه ات میدی و بعدش با دو دستت میگیری و میبری تو دهنت اگه باهات حرف بزن به حرفا گوش میکنی و با زبون خودت جواب میدی امروزم وقتی دلتو بووس کردم با صدای بلند خندیدی

یه کار بامزه ات این بود که چند وقت پیش وقتی من و شما داشتیم با هم حرف میزدیم بابایی ازمون فیلم گرفته اخرش شما گریه ات گرفته حالا وقتی فیلمو برات میذارم به خودت جواب میدی و وقتی به گریه ات میرسی گریه میکنی و خیلی بامزه اس این کارت

دیشبم خاله سمکیرا وقتی زنگ زد حالتو بپرسه گوشی رو گذاشتم دم گوشت باهات حرف میزد میخندیدی اونم ذوقتو میکرد وقتی خاله سمیرا به خاطر دلتنگی گریه اش گرفت تو هم لبتو جمع کردی و گریه کردی و به زور ارومت کردیم

راستی دیروز یه حموم حسابی رفتی من و مامان جون با هم بردیمت حموم و حسابی شستیمت مثل ماه شدی پسرم همیشه بعد حموم یه چند ساعتی میخوابی 

دیروز بازم رفتم کلاس زبان اخه دلم نمیاد ولش کنم چند ترم بیشتر نمونده تموم شه اگه خدا بخاد

اما سر کلاس همش حواسم پیش تو بود اصلا نمی تونستم با کلاس همراه باشم خیلی استرس داشتم وقتی کلاس تموم شد اومدم بیرون و دیدم با بابا حمید و مامان جون اومدین دنبالم خیلی خوشحال شدم مامان گفت خیلی پسر خوبی بوده و گریه نکرده و منم خیلی خوشحال شدم 

حالا به کارام زبان خوندنم اضافه شد خدا کنه بتونم برنامه ریزی کنم و به همش با هم برسم برا مامانی دعا کن پسرم

ان شالله این ماه رفلکست بهتر بشه و با پایان 4 ماهگی دیگه نیاز به خوئردن هیچ دارویی نداشته باشی ان شالللههههههههههههههههههههههههههه

آپلود عکس , آپلود رایگان

 اینجا بعد حموم که حسابی خوابت برده بود

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمدمهدي
19 فروردین 93 20:06
سلام دريا جونم خوبي عزيزم دلم برات يه ريزه شده چه خبرا خوش ميگذره ؟ جيگرخاله 3ماهگيت مباركككككككككككككككككككككككك انشالله ساليان سال به سلامتي وموفقيت زندگي كني قربونت برم
دریا
پاسخ
مرسی عزیز دلم منم دلم برات تنگ شده بوووس
آرشیدا جون
20 فروردین 93 12:22
سه ماهیگ مبارک کوچولوی ناز نازی................. خدارو شکر که آروم شده عزیزم .ایشالله این رفلاکس کم هم تموم میشه و دوران دلبری و ناز کردنش شروع میشه.......... بوسسسسسسسسسسسسسسس
دریا
پاسخ
ممنون خانومی ان شالله گل پسرای شما هم همیشه صحیح و سالم باشن
مامان نغمه
20 فروردین 93 14:41
عزیزدلم سه ماهگیت مبارک نازنازی... خدا حفظت کنه ایشالا که دیگه رفلاکستم خوب خوب خوب میشه عزیزم
دریا
پاسخ
مرسی نغمه جون
شیما
20 فروردین 93 18:26
ماشالا هزار ماشالا چه جیگریه پسملی نازت دریا جون خدا حفظش کنههههههه
دریا
پاسخ
مرسی شیما جون ان شالله نی نی تو هم صحیح و سالم بدنیا بیاد
مامان سونیا
22 فروردین 93 18:36
سلام گل پسرسال جدید مبارک بزرگ شدی لوپتو بکشم پسر قشنگم بوسسس مرسی پیش ما اومدی
دریا
پاسخ
خواهش میکنم عزیز دلم بوووس
madarkhanomi
27 فروردین 93 12:35
بیخودی پرسه زدیم صبحمان شب بشود بیخودی حرص زدیم سهم مان کم نشود ماخدا را با خود سر دعوا بردیم و قسمها خوردیم ما به هم بد کردیم ، ما به هم بدگفتیم ما حقیقتها را زیر پا له کردیم و چقدر حظ بردیم که زرنگی کردیم روی هرحادثه ای حرفی از پول زدیم از شما میپرسم ما که را گول زدیم ؟
خاله افسانه
28 فروردین 93 15:06
عزیزمی مهرسام جون خاله جون زود خوب و شو مامان جونو از نگرانی درار
madarkhanomi
29 فروردین 93 14:38
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک !
دریا
پاسخ
هانی
31 فروردین 93 10:23
ویییییییییییی عسیس دلممممممم ماه کوچولو .نگران نباش عزیزم انشاالله رفلاکس گل پسری خوب میشه .ماشاالله بزرگ شده عزیزم
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 15:37
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
دریا
پاسخ
سعیده جون منم بهت تبریک میگم
مامان نیایش
31 فروردین 93 21:28
ای چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه برات ممنون پیش ما اومدی
دریا
پاسخ
خواهش میکنم گلمبه نازی گل دختر شما که نیست
محبوبه مامان ترنم
2 اردیبهشت 93 7:21
سلام دریا جان. اولین باری که وبلاگت رو دیدم پست خبر بارداریت رو گذاشته بودی..... چند وقتی فرصت نکرده بودم بهتون سر بزنم.اما الان..... خدا را شکر که پسرت سالم توی بغلتونه. هزار هزار هزار ماشاالله. خیلی خیلی نازه مهرسام جون. الهی که همیشه سالم و سلامت باشه. لحظه های ناب مادرانگی گوارای وجودت دوست من. ان شاالله که رفلکسش هم به زودی خوب میشه. از راه دور می بوسم این گل پسرو.
دریا
پاسخ
ممنونم محبوبه عزیزم شما لطف داری دوست خوبم