مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

عشق من و بابایی

شش تا هفت ماهگی

1393/5/19 10:38
نویسنده : دریا
777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه مامانبوس

الهی قربونت برم منو ببخش که خیلی نمیتونم بیام و برات بنویسمخطا

اخه خودت که میبینی خیلی سرم شلوغه البته شما در راس کارهام هستیخندونک

الهی قربون شیطنت هات برم که ماشالله خیلی شیطونی و حسابی منو خسته میکنی اما فدا سرت

الان هفت ماه و یه روزه که شما نور امید خونه ما شدی و با بودنت همه رو خوشحال کردی و به همه حس خوبی دادیبوس

عزیزم الان دیگه راحت میشینی بدون کمک من خودت بازی میکنی و با صدای بلند منو صدا میکنی ماااااااااااا مااااااااااااااااا عالیه میمیرم وقتی سعی میکنی منو صدا کنیعینک

خیلی بامزه غذا میخوری سرلاک و ماست و ابمیوه رو خیلی دوس داری البته من یکم بستنی هم یواشکی بهت دادم اونم خیلی دوس داریچشمک

البته سوپ هم میخوری البته با یکمی زورسبز

راحت دستتت رو میگیری به وسایل و راه میری و من لذت میبرمآرام

راستی تو این مدت چند تا سفرم رفتی چند بار رفتیم اصفهان خونه خاله فرزان دو روز رفتیم سر زمین های بابا حاجی و خیلی خوش گذشتدلغک

عروسی هم رفتیم عروسی وحید پسر عمه نسرین  این عروسی فیروز اباد بود و کلی سخت گذشت اخه شما از گرما بدت میاد و اونجا حسابی گرم بود خودمون هم کلافه شدیم چه برسه به شمادلخور

خلاصه کل مدت عروسی چسبیده بودی به من و گریه میکردی و منم اصلا از عروسی چیزی نفهمیدم البته زیاد مهم نیس

راستی خیلی خوشتیپ شده بودی نه اینکه من بگما اونجا هر کی  شما رو میدید  میگفتخندونک

امروزم رفتیم مرکز بهداشت و دوباره خداروشکر وزنت اومده بود بالا اخه من تو این مدت خیلی نگران بودم و کلن با دکترت در تماس بودیم هر بیست روز یه بار می رفتیم اصفهان پیش اقای دکتر اونم خیلی خوبه و وسواسانه پیگیری میکنه رشد شما رو

خدا کنه هر چه زودتر وزن بگیری و این دغدغه منم از بین بره متفکر

قرار بود برات عکس بذارما اما هنوز نشده منو ببخش عزیزم تو یه پست کلی عکس برات میذارم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

زندگی از آ...تا...ی
19 مرداد 93 11:08
به تازگی بخش مشاوره خانواده سایت زندگی از آ...تا...ی راه اندازی شده است. شما عزیران می توانید سوالات و مشکلات خانوادگی و جنسی خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا توسط کارشناسان مشاوره سایت پاسخ داده شود.
نیر
20 مرداد 93 18:46
سلام عزیزم...خوبی؟نینی گلت خوبه؟ عزیزدلم خرید اینترنتی و آنلاین لباس و اجناس ترکیه زدم...تو وایبر هستم...وبلاگ هم دارم،اما تو وایبر راحتترمیشه خریدکرد... حتما بیا به گروه وایبرم...به این شماره اس ام اس بدی واردگروه میشی..پشیمون نمیشی،لباسهای خوشگل داریم برای خودت و نینی گلت شماره من..09017677967 http://turkeydresses.blogfa.com
لیلا
27 مرداد 93 19:04
عزیز دلمممممممممم .....الهی زنده باشه گل پسری . خیرش رو ببینی ...ماشالله
مامان علیرضا
29 مرداد 93 18:25
خوش به حالت دریاااااااا علیرضا هنوز نه می تونه بشینه نه سینه خیز بره نه دندون درآورده اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
زهرا
13 شهریور 93 7:31
سلااااااااااااااااااااااااام من اومدم بدو بیا منتظرتم
نی نی عکس
22 شهریور 93 12:59
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
نیر
27 شهریور 93 14:09
سلاااام گلم خوبی؟؟؟؟ الهی فدای جیگرت بشم...که میشینه و صدات میزنه.. از طرف خاله ببوسش... فرشته ی منم کم مونده زمینی بشه..انشالله 20مهر برامون دعا کن