مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

کادوهای خاله فرزان و دوستان

1392/12/6 11:06
نویسنده : دریا
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

الهی قربونت برم که هر روز بیشتر از دیروز بهت وابسته میشم و بیشتر دوست دارم

خدا رو شکر همه چی خوبه فقط چند تا نگرانی دارم از همه مهم تر گریه هاته نمی دونم چرا اینقدر گریه میکنی دکترا که میگن برا دل درد هستش تا حالا چند تا دارو هم بهت دادن اما بازم گریه میکنی خیلی نگرانم چون برا ساکت کردنت مدام بغل من یا بابایی یا مامان جون و بابا حمید هستی می ترسم به این کار عادت کنی الان بعضی وقتا حس میکنم گریه هات لوی بازی فقط میخوای بغلت کنن ولی باور کن خیلی سخته از شونه درد و دست درد دارم میمیرم مهم تر از من خودتی دوس ندارم بزرگ شدی برا رسدن به خواسته هات گریه کنی و این بشه نقطه ضعف ما البته بابا حمید میگه از 4 ماهگی گریه هات بهتر میشه و از اون موقع دیگه نباید به این کار عادتش بدیم خدا بزرگه تو خودت فرشته من از خدا بخواه خدا خودش کمک کنه و بهت آرامش بده من موقعی که تو تو دلم بودی همیشه از خدا میخواستم صبور باشی و آروم و از خدا خواستم خدا یه توان بهم بده که بتونم تو رو سالم و صالح بزرگ کنم هنوزم هر شب و هر روز همینو از خدا می خوام

و اما موضوع بعدی یعنی نگرانی بعدی مامان نخوابیدنته اکثرن بیداری و خیلی کم می خوابی به نظرم اینم خوب نیست

نگرانی بعدی هم ختنه نکردنته که فکر کنم یکم باعث دردسرت شده چون موقع جیش کردن گریه میکنی البته تو همین ماه می خواییم ختنه ات کنیم اما باید بابایی بتونه مرخصی بگیره که من تنها نباشم منتظر مرخصی بابا جون هستیم

حالا از نگرانی ها بگذریم اسم این پست رو گذاشتم کادوهای خاله فرزان ودوستان

تو این مدت چند تایی کادو به غیر پول داشتی که اونا رو برات تو این پست می ذارم البته عکس چند تا شو ندارم که هر وقت گرفتم اونارو هم اضافه میکنم همین جا

 

اینا کادوهای خاله فرزان که تو سفرش ار دبی برات آورده

 

 

 آپلود عکس , آپلود رایگان

 آپلود عکس

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

 آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

آپلود عکس , آپلود رایگان

اینم کادو خاله سمیراس وقتی رفته بود اصفهان

 آپلود عکس , آپلود رایگان

 

اینم عمه سادات عزیز برات بافته

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

این ستم زن عمو حسین برا پسرم بافته خیلی نازه و خیلی دوسش دارم

 

 

 آپلود عکس , آپلود رایگان

 

این دمپایی نازم عمه جون مامان آرمیتا برات خریده

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی رها
6 اسفند 92 11:41
کادوهات مبارکه مهرسام جون خیلی خوشملن امیدوارم هرچه زودتر نگرانیاتم برطرف شه دریاجون دعا کن برام خیلی نگرانشم ان شالله رها نی نی آرومی باشه
آرشیدا جون
6 اسفند 92 12:00
به به چه کادوهای خوشملییییییییییییییییی مبارکا باشه مهرسام جونی
دریا
پاسخ
مرسی آرشیدا جونم
شیما
6 اسفند 92 14:30
دریا جون نگران نباش کم کم دل دردش خوب میشه و دیگه گریه نمیکنه راستی کادو ها هم خیلی خوشگلن دستشون درد نکنه ایشالا بسلامتی ازشون استفاده کنی مرسی شیما جون تو رو خدا براش دعا کن
سارا مامان سپهر
6 اسفند 92 16:49
سلام دریا جان. مرسی که بهم سر زدی.مبارکشون باشه خیلی قشنگ بودن. تو هم زود زود بهم سر بزن عزیزم. از طرف من مهرسام قشنگمو ببوس.
دریا
پاسخ
مرسی عزیزم باور کن من هر وقت بتونم حتما به دوستام سر میزنم اما مهرسام خیلی کم میذاره بیام نت باید به بزرگی خودتون ببخشید
سهيلا مامان وانيا
7 اسفند 92 15:44
مبارکت باشه مهرسام جون مامانى گريه هاش تا 4ماهگى هست.حتما کوليک داره تو اين شرايط فقط مهرسام بغل کن و اراومش کن.ايشالله همه چى درست ميشه.همه بچه ها ماههاى اول بد ميخوابن مثلا شبها همش بيدارن اينها همش موقتى هست
دریا
پاسخ
ان شالله براش دعا کن عزیزم
♥ مامان آینده ♥
7 اسفند 92 19:40
سلام عزیزم خوبین؟!! ممنونم بابت تبریکتون خانومی.......... به به چه کادوهای قشنگی.....!!! دستشون درد نکنه.... انشالله به سلامتی و خوبی ازشون استفاده کنه.....
دریا
پاسخ
ممنون عزیز دلم بوووس
ساناز مامان نیکان
11 اسفند 92 12:29
ماشالا به مهرسام جون. مامانش انشالا سلامت باشید و در کنار هم خوشحال و دلگرم . عزیزم نیکان منم تا دوماه یکسره شب و روز گریه میکرد...واکسن دوماهگیشو که زدیم یعنی آب روی آتیش شد...آروووم شد...صبور شد....خوش خواب شد....خیلی دوران سختیه من قشنگ میفهمم چی میگی ولی فقط باید صبوری کنی چون مقطعی هست و میگذره....این نیز بگذرد.....خدا قوت مامانی کادوهاشم خیلی ناز بودن انشالا به سلامتی و دل خوش از تک تکشون استفاده کنه این مرد کوچولو. میبوسمتون
دریا
پاسخ
ممن.ن مامان نیکان جون خیلی دلگرمی دادی بهم خدا کنه باور کن دیگه کلافه شدم
فرزانه مامان علی اکبر
12 اسفند 92 14:38
ماشالا به مهرسام جووووووونم
دریا
پاسخ