مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

شمارش معکوس برا مامان شدن

1392/10/10 0:03
نویسنده : دریا
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهرسام عزیزمممممممممممم

خداوندا هزاران مرتبه شکرت که خیلی بهم لطف کردی خیلی دوست داریممممممممممممممممم

مهر سام من چیزی نمونده به دیدار تو و دنیا

الهی قربون اون چشمای قشنگت برم که تا چند وقت دیگه رو به این دنیا باز میشه

نمی دونی چقدر بی تابم حرکتای این ماهت برام مفهومش عوض شده هر ضربه ای که میزنی معنی ویژه ای داره برام

خدا جونم ازت می خوام تا حالا که بهم لطف کردی من بتونم مهرسامم صحیح و سالم بغل کنم و بتونم درست تربیتش کنم

از این هفته بگم که دیگه دردام مخصوصا کمر دردم خیلی زیاد شده بازم بیخوابی بی خوابی و بی خوابی

حرکتات با درد همراهه ضربه هات بهم فشار میاره اما همشو به جون میخرم

وضعیت ترکای شکمم که نگو هیچی از پسش بر نمیاد با وجود اینکه من از 3 ماه همش کرم و روغن استفاده کردم اما نتونست حریف ترکا بشه اما اینم مهم نیست

مهرسام عزیزم نمی دونم چرا الان که دارم برات مینویسم اشک میریزم انگار دیگه دلم خیلی کوچیک شده شاید باور میکنی به زور جلو خودمو گرفتم که صدای هق هقم در نیاد آخه بابایی خونه است و حسابی سرما خورده و الان دراز کشیده نمی خوام ببینه دارم گریه میکنم

راستی دو سه روز دیگه 28 صفر هست و مامان جون هر سال نذری میده پارسال من سر دیگ نذری از امام حسن تو رو خواستم و امسال امام حسن تو را بهم بخشیده امام عزیزم ممنونم و امسال من و بابا هم یه سهم کوچولو داریم تو نذری

امسالم دوباره نذر میکنم ان شالله صحیح و سالم به دنیا بیای سال دیگه بازم اضافه کنیم به نذرمون ان شاللهههههههههههههههه

من هنوز ساک بیمارستانتو نپیچیدم می خوام ان شالله ماه صفر تموم بشه بعدش ساکتو بپیچم اما تمام لباسایی که تا چند وقت می خوای بپوشی رو همه شستم و اتو کردم وآماده کردم برا عزیز دلمممممممم

 


راستی عزیزم خاله زینب هم به سلامتی زایمان کرد و خدا رو شکر نازنین زهرا هم صحیح و سالمه

نی نی های خاله آرشیدا هم دارن شیطنت میکنن و خاله مجبور شده چند روز بیمارستان باشه براشون دعا کن

خدا دل همه دوستامو شاد کنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی رها
10 دی 92 11:33
سلام عزیزم.........کم کم باید خودمونو آماده کنیم تا به مهرسام جون خوش امد بگیم انشاالله امام حسن (ع) همیشه مواظب گلپسری باشه
مامان فرزانه
10 دی 92 23:28
ای جان ایشالله نی نی سالم به دنیا بیاد ودلتون رو شاد کنه و این انتظار به خوبی تموم شه و خانواده شما این شکلی شه
آرزو مامان *ابوالفضل کوچولو *
11 دی 92 15:15
سلام عزیزممم ممنون که اومدی وب پسرم ولی گلم پسرم 6 ماهه به دنیا اومده هاااااا نظر گذاشتی برام فکر کنم اشتباه نظر دادی ههههههه
مامان دونه سیب
12 دی 92 9:05
الهی که مهرسام جونم به سلامتی و به موقع پا به این دنیا بذاره
زینب مامان نازنین زهرا
13 دی 92 21:28
سلاااام دریای مهربون ... خانوم خانوما انشالله دیگه تو همین هفته ها گل پسری و بغل میکنی سالم وصالح ... ای جااانم بی صبرانه منتظرماااا
آرشیدا جون
15 دی 92 21:52
ای جانم الهی فدای مهرسام جون بشم............ مرسی که ماروهم دعا کردی خاله جون ........ ایشالله صحیح و سلامت شاهزادتو بغل کنی
خاله افسانه
2 بهمن 92 2:54
به امید خدا مهرسام عزیزم صحیح و یالم میاد بغلت