مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 35

1392/9/29 18:20
نویسنده : دریا
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

خدا جونم شکرت که مهربونیتو هر لحظه شامل حال من میکنی خیلی دوست دارم خدا جون

از اینکه این هفته رو هم به سلامتی گذروندیم هزاران بار ازت ممنونم

هفته 35 هم با تمام فراز و نشیب هاش تموم شد بازم همون دردای همیشگی اومد سراغ مامانی و کلی استرس و نگرانی اما خدا کمک میکنه و من و تو با همشون مقابله میکنیم پر رفته و خالی مونده

عزیزم تو این هفته امتحان زبانم رو دادم و خدا رو شکر این ترم رو هم با نمره خوب گذروندم حالا باید 30 این ماه برم و برا ترم دیگه مرخصی بگیرم

عزیزم نمی دونی چقدر بی تاب شدم این روزا و شبا اگه بگم الان چند روزه شاید 5-6 ساعت بیشتر نخوابیدم باورت نمیشه اصلا نمی تونم بخوابم همش دارم فکر میکنم به همه چی به هفته های باقی مونده به ان شالله بدنیا اومدنت به اینکه من میتونم مامان خوبی باشم یا نه به اینکه زندگیمون با اومدن تو چقدر تغییر میکنه

باور کن اونقدر هیجان انگیزه که اصلا نمی تونم راحت بگیرم بخوابم

وقتی من بیدارم تو هم بیداری همدم مامان شدی عزیز دلم وقتی تکون میخوری و با اون پاهای کوچولو و نازت بهم لگد میزنی که بعضی وقتا احساس نفس تنگی میکنم حس خوبی دارم حس آرامش  یه حس متفاوت و عجیب

تو این شبا بارها از خدا برا دوستام که منتظر نی نی هستن از صمیم قلبم دعا کردم برای سعیده عزیزم برا بهار، زهرا،شیما جون و نیر دوست خوبم و همه کسانی که می دونم چقدر منتظرن

و همین طور دعا میکنم برا همه کسانی که نی نی تو دلشون هس و منتظرن ان شالله صحیح و سالم تو بغل بگیرن برای نی نی های خاله آرشیدا ،سعیده جون، فاطمه عزیز ،افسانه، فرزانه مامان علی اکبر مامان النا کوچولو ،مامان نازنین زهرای عزیز زینب مهربون ،مهناز عزیزم و برای خیلی های دیگه

پسر عزیزم خیلی حرف دارم که برات بزنم شاید خودت از خیلی هاش خبر داری از بس تو دلم مرورشن کردم اما ...

فقط از خدا میخواهم که صحیح و سالم بیای پیش من و بابایی

قرار بود تو این پست از اتاقت عکس بذارم برا همین منم بقیه وسیله هاتو بیخیال شدم که تک تک بذارم البته عکساشو گرفتم وبرات نگه میدارم اما به خاطر تنبلی فراون اینجا دیگه نمی ذارم بووووووووووووس پسر عزیزم

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

 

 

آپلود عکس

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

mahtab
27 آذر 92 12:55
سلام ان شاءالله گل پسریتون به سلامتی به دنیا بیاد و روزهای زیباتونو زیبارت کنه
دریا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم
ماماطهورا
27 آذر 92 12:58
خانومي خداروشكر كه همه چي روبه راه انشالله مهرسام جون و سالم و سلامت بگيري بغلت خصوصيتو چك كن گلم
مامان محمدمهدي(ماماطهوراي سابق)
27 آذر 92 13:01
چقدراتاق مهرسام جونم خوشگل شده مباركش باشه انشالله
دریا
پاسخ
ممنون سعیده جون ان شالله سیسمونی گل پسرت محمد مهدی
زینب مامان نازنین زهرا
27 آذر 92 14:08
سلااااااااااااام عزیز دلم . خیلی ممنون از دعاهای قشنگت . انشالله گل پسری شما هم سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاد . ای جااانم چه سیسمونی نازی . انشالله از همشون به سلامتی و دلخوشی استفاده کنه ای جااااانم دلم غش رفت .
دریا
پاسخ
ان شالله زینب جون خواهش میکنم عزیز دلم
مامان زهرا
27 آذر 92 15:33
سلام دریاجون..........خوبی؟؟مهرسام جونم چطوره؟؟ماشاالله داره روز به روز بزرگتر میشه و دیگه چیزی به اومدنش نمونده امیدوارم بسلامتی بغلش کنی گلم
دریا
پاسخ
ممنون عزیزم
شیما
27 آذر 92 15:36
دریا جوووووووون ممنون از دعای قشنگت ایشالا که بسلامتی زایمان کنی و نی نی نازت رو بغل کنی اتاق خیلی قشنگی هم برا نی نی نازت آمده کردی ایشالا عکساشو تو این اتاق برامون بذاری بووووووووووووس برای خودت و نی نی نازت[پاسخ ]
دریا
پاسخ
خواهش میکنم عزیز دلم ان شالله هر چه زودتر خوشحالمون میکنی
زینب مامان نازنین زهرا
27 آذر 92 17:11
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=26433&ChatDate=27-9-1392 یه کلوپ درست کردم تو نی نی سایت برای نی نی های دی ماهی بیا تبادل لینک
دریا
پاسخ
باشه عزیزم میام گلم
سحر
28 آذر 92 18:15
ای جونم مبارکت باشه خاله ایشالا به سلامتی از همشون استفاده کنی
دریا
پاسخ
فرزانه مامان علي اكبر
28 آذر 92 22:55
عزيز دلم انشالله اين چند هفته باقي مونده هم بسلامت پشت سر بذاري از اينكه مارو هم دعا ميكني يه دنيااااااااا ممنون
دریا
پاسخ
خواهش میکنم فرزانه جون وظیفمه دوست خوبم
مامان خانومی
29 آذر 92 2:37
سلام عزیزم پسر گلت خوبه؟ ممنونم که سر زدی خواهش میکنم دوست داشتی بلینک بعد خبرم کن راستی من اهل سر اهل سر زدن نیستما
دریا
پاسخ
ممنون عزیزم
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
29 آذر 92 12:02
سلام عزیزممممم ....خیلی نااااااااااااازن وسایلش یاد باردای خودم و ذوق شوق وسایل های عشقم افتادم .... ممنون که اومدی و به ما سرزدی عزیزم .... دیگه چیزی نمونده چشم رو هم بزاری میاد بغلت و یهم به خودت میایی میبینی شده 6-7 ماهش مث الان جیگر من ابولفضل نازم
دریا
پاسخ
مرسی آرزو جون برام دعا کن دوست خوبم
مامان دونه سیب
29 آذر 92 12:16
وای چقده نازززززززززززه سیسمونی گل پسرت دریا جون انشالله به سلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه مخصوصا سرهمی ش عاشقش شدم
دریا
پاسخ
ممنون فاطمه جون چشات خوشکل میبینه ان شالله تو هم علیرضا رو به سلامتی بغل کنی
سحر
29 آذر 92 13:47
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
دریا
پاسخ
سحر عزیزم یلدای نو هم مبارک ان شا الله به زودی خبر مامان شدنت رو بشنویمممممممممم
مامان زهرا
30 آذر 92 11:15
یلدات مبارک گلم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
30 آذر 92 17:30
شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است یلدا مبارک
آرشیدا جون
2 دی 92 16:51
واییییییی عزیزم مبارک مهرسام جون باشه ماشالله اتاقش چه ناناسهههههههههههه
افسانه
3 دی 92 22:09
ایشالله گل پسرو به سلامتی تا هفته 40 تو دلت همراهی میکنی و هفته 40 با افتخار نینی نازو گلتو بغل میگیری