مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 23 و یه عالمه خبر

1392/9/24 12:21
نویسنده : دریا
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و زندگیم

باز هم از خداوند بزرگ شاکرم که تو رو به من داده و اجازه داد تا من از حس با تو بودن لذت ببرم از خدا می خوام به همه منتظران نی نی هم لطف کنه و این لذت رو به اونهامبچشونه

 

گل قشنگم الان 23 هفته و 3 روزه که مهمون دل مامانی هستی خدایا به حق خودت قسمت میدم که از تو محافظت کنه

totalgifs.com anjos gif gif artangel.gif[
[
میدونی خیلی حس خوبی دارم حس عجیبیه که چاشنی شم استرسه اگه یه روز یه ذره حالم خوب نباشه استرس میگیرم تازگیا هم که تکون خوردنات مایه آرامشمه اگه یه کم تنبل کنی در ثانیه 10000000000000 فکر میکنم چکار میشه کرد مامانیه دیگه به خودم میگم نکن اینجوری خدا خودش حافظه فرشته totalgifs.com anjos gif gif 29 (2).gif  ماست

و اما کلی خبر دارم برات

[totalgifs.com mickey-minnie gif gif 42.gif



مادر جون و آقا جون با عمه ها رفتن مشهد ازشون خواستم کلی برامون دعا کنن[]totalgifs.com anjos gif gif 30 (2).gif

 
میدونی خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده خیلی وقته نرفتم با بابایی تصمیم گرفتیم به دنبا اومدی ان شالله حتما بریم پابوس امام رضا خیلی دلم می خواد اولین سفرت ان شالله به مشهد باشه از امام رضا می خوام اینو نصیبمون کنه


و اما خبر بعدی

خاله سمیرا خوشبختانه دانشگاه قبول شد اونم مامایی به قول خودش میگه از بس نی نی دوس داشتم خدا هم شغلم رو به اونا ربط داد خیلی خوشحالم از خدا می خوام که همیشه موفق باشه

و اما خبر بعدی این ماه تصمیم گرفتم ان شالله مهر ماه با بابایی مامان جون و بابا حمید ان شالله بریم خرید سیسمونی خیلی ذوق دارم دوس دارم زودتر اتاقت رو آماده کنم

کوچولوی من این روزا خیلی بابایی داره کار میکنه من خیلی وقته که ندیدم درست و حسابی استراحت کنه اصلا وقت نمیکنیم با هم درست حسابی حرف بزنیم بابا جونت خیلی تو رو دوس داره داره تمام تلاششو برا آینده تو انجام میده

خیلی دلم می خواد منم می تونستم کار کنم اونمکاری که دوس دارم اما می دونی که نمیشه حالا ان شالله شما به دنیا اومدی بازم کارمو تو عکاسی جدی تر دنبال میکنم تا همه چی برای تو عزیزم آماده باشه

عزیز دلم از خدا بخواه که صحیح و سالم بیای پیشمون می دونی من شبا تا صبح فقط دارم برا بودن با تو برنامه ریزی میکنم به بغل کردنت فشار دادنت و با تمام وجود حس کردنت

عزیز دلم یادت نره که من و بابا با تمام وجودمون تو رو دوست داریم و بی صبرانه منتظر قدمای کوچولوت هستیم دلم می خواد زودتر این روزها بگذره و زمان منو به تو نزدیک تر کنههههههههههههه

پس دعا یادت نره عشق و زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شیما
30 شهریور 92 12:11
دریا جون ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشید


مرسی شیما جونم
بوووووووووووووووووووووووووس
ماماطهورا
31 شهریور 92 12:53
سلام خانومي خوبي خداروشكر كه همه چي خوبه انشالله ازاين به بعدش هم خوب پيش ميره و گل پسرت صحيح و سالم مياد بغلت

دلم برات خيلي تنگ شده گلم


مرسی عزیز دلم منم دلم برات تنگ شده ان شالله این دوران رو به خوشی بگذرونی ماما طهورااااااااااااااااا
زینب مامان نازنین زهرا
2 مهر 92 13:34
سلااام . انشالله بعد تولد نی نی نازت 3 نفری میرین زیااارت ...
به سمیرا خانوم هم تبریک بگو انشالله موفق باشه ... مراقب خودت بااااش


سلام زینب عزیز ان شالله خیلی دلم برا امام رضا تنگ شده خدا قسمت همه کنه زیارتش رو
عاطفه
2 مهر 92 21:56
انشاالله پسملی با سلامتی بیاد بغلت




مرسی عزیز دلم
نیر
4 مهر 92 13:53
دریا جون انشالله به سلامتی بغلش بگیری عزیزم.... کم لطف شدین به ما سرنمیزنین...من درگیر دکتر هستم و شکنجه های نازایی...برای منم دعا کنین...


مرسی نیر عزیزم ان شالله همین روزا خبر نی نی دار شدنت رو برام بذاری
زهرا
5 مهر 92 22:04
انشاالله که همه چی خوب پیش بره عزیزم


عزیزم مرسیییییییییییییییییییییی
زهرا
8 مهر 92 11:59
چرا خیلی وقته آپ نکردی دریاجون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واسه پسملی بنویس دیگه نکنه تنبل شدی مامان دریا؟؟؟
فرزانه مامان علی اکبر
15 مهر 92 18:48
یه عالمه بوس از طرف علی اکبر به پسر خاله دریا