مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 34 مامان زری

1392/9/21 18:05
نویسنده : دریا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمziba

دارم به امید و توکل به خدا هر روز بهت نزدیکتر میشم حس عجیبی دارم هم خوشحالیه هم استرس

عزیزم الان هفته 34 رو به سلامتی گذروندیم هر چند مامان زری کلی مشکل داشت این هفته اصلا نتونستم خوب بخوابم شاید تو شب یکی دو ساعت و 2 ساعتم هم صبح ها بازم دل درد دارم البته این بار پهلو درد هم بهش اضافه شده دستا و پاهام همش داره مور مور میکنه و زود خسته میشه خلاصه هزار تا مشکل داشتم اما همش برام لذت بخشه و خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم عزیز دلم که خدا تو رو به من و بابایی بخشیده

دیروز هم دوباره رفتم دکتر و صدای قلب مهربونت رو شنیدم خیلی خوشحالم از اینکه تو مال منی خانم دکتر هم کلی سفارش کرد و برام چند تا داروی تقویتی نوشت که تو این هفته های باقیمونده بخورم

راستی مامان جون بابایی با عمو سعید دوباره میخوان یه کار جدید شروع کنن خیلی نگرانم و همش از خدا میخام بهشون کمک کنه ان شالله موفق بشن میبینی چه بابای فعال داری به خدا همش در حال کاره منم به زور میبینمش بیا همین جا بهش خسته نباشد بگیم پسرم تو هم براش دعا کن تا موفق باشهfriend - emoticonswallpapers.com

راستی عزیز دلم تو این هفته هم تولد مامانی بودziba همه منظورم بابایی و خانواده خودم و دوستای دانشگاهیم یادشون بود و بهم تبریک گفتن و چون هم شب تولدم هم فرداش بابایی سر کار بود جشن خاصی نگرفتیم و همه فقط بهم کادو دادن

بابایی یه تونیک بافت خیلی خوشرنگ و شیک برام خرید که خیلی دوسش دارم

مامان جون و بابا جون یه سویی شرت  بافتنی خوشکل برا مهرسام عزیز با یه دستکش و یه صندل خوشکل که با لباس بابایی سته وخیلی ناز برا مامانی

خاله فرزان هم یه پاپوش و یه کلاه خیلی خیلی خوشمل برا مهرسام توجه کردی پسرم تولد مامانیه نه شمانیشخندهمه کادوهای امسال شد برا عزیز دلم البته من بیشتر خوشحال شدم

هنوز کلی از وسیله هات مونده با لباسات که نتونستم عکساشونو بذارم  آخه این روزا درگیر خوندن زبانم آخر هفته امتحان دارم نمیدونی با چه مشقتی درس میخونم این ترم هم تموم بشه ترم بعدی رو نمیرم و ان شالله پسرم که به سلامتی به دنیا اومد ترم بهار دوباره میرم نمیتونم زبان رو ول کنم آخه دیگه چیزی نمونده تا تموم شه حیفه ولش کنم

تا جایی که بشه تو این پست  یه سری عکس میذارم و بقیه هم باشه برا بعد

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

تشکای تعویض نیشخند

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

 

این همون شیشه کوچولوهس که گفتم عکسشو برات میذارم

آپلود عکس , آپلود رایگان

فرش اتاق گل پسرممممممممممممممم

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

اینم یه لیف خوشمل و ناناز

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

 

این یه حوله است که برا 2 سالگی ت مناسبه

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

اینم یه ست کامل حوله س که هم پیش بند داره هم دستمال هم یه حوله کوچولو برا صورت و حوله کلاه دار برا حموم

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

اینم کریر ناناز پسرمممممممممممم

آپلود عکس , آپلود رایگان

 

اینم آویز هست که هم برا کریر هست هم برا تخت اما من دوس دارم به کریرت وصل کنم نیشخند

آپلود عکس , آپلود رایگان

 گلم ان شالله چیده شده اتاقت رو برات تو پست بعدی میذارم یه کم تک نک گذاشتن سخته مامانی هم که این روزا تنبلللللللللللللزبانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نغمه
22 آذر 92 11:05
عزیزم تولدت مبارک... هدیه هات هم همچنین... به به چه چیزای خوشگلی داره نی نی گلمون بسلامتی ایشالا
دریا
پاسخ
ممنون نغمه عزیزمم
شیما
22 آذر 92 13:36
تولدت مبارک دریا جون ایشالا که هزار ساله شی سیسمونی نی نی نازت هم خیلی قشنگه مبارکش باشه ایشالا به خوشی استفاده کنی
دریا
پاسخ
مرسی شیما جونم
نیر
23 آذر 92 19:05
تولدت مبارک عزیز دلم....به سلامتی تولد نینی تو بگیری عزیزم..
دریا
پاسخ
مرسی نیر عزیز ان شالله تو هم خبر مامان شدنت رو اینجا برامون بذاری و همه رو خوشحال کنی
زینب مامان نازنین زهرا
23 آذر 92 19:24
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دریا جووونی ... تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک گل من ... انشالله سال دبگه پسر گلت این وقت بغلته انشالله ... همه لوازم گل پسری خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی عالیه ... انشالله به سلامتی
دریا
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی خانومییییییییییی
سحر
24 آذر 92 12:46
سلام خانومی خوشحال شدم بهم سر زدی ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و نی نی ناااااااازت سلامت باشه خانومم. لینک شدی عزیزم
مامان ناهید
24 آذر 92 18:19
سلام دریا جون تولدت مبــــــــارک گلم ایشالله سال دیگه سه تایی جشن بگیرید لوازم گل پسرت مبارک باشه خیلی خوشجل بودن بسلامتی استفاده کنی
دریا
پاسخ
ممنون مامان ناهید
مامان فرزانه
25 آذر 92 1:15
عزیزم تولدت مبارک , ایشالله تولد 120 سالگیت , خانومی لینکت کردم
دریا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی
زینب مامان نازنین زهرا
25 آذر 92 9:39
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام دوست خوبم ... خوبی انشالله ؟ گل پسری خوبه ... دیگه انشالله به لحظه وصال چیزی نمونده ها ... چه میکنی با این روزهای آخر... بابا بیا یه عکس از اتاق نی نی بذار دل مارو آب کردی ... راستی دریا جونی دکی من انشالله برای 15 دی بهم نامه داد برای شما چی ؟ فرزانه هم علی اکبرش انشالله 9 دی به دنیا میاد فکر کنم دخملی من از نی نی های شما کوچیکتر چند روز
دریا
پاسخ
سلام عزیز دلم منم خوبم نی نی هم خوبه عزیزم من طبیعی میخام نی نی رو بدنیا بیارم برا همین دکتر بهم گفت از 15 به بعد آماده باشم که هر آن ممکنه بخاد بیاد
سحر
25 آذر 92 12:36
چه وسایل ناااااااااااااااازی مبارکش باشه ایشالا بسلامتی از همشون استفاده کنه. مامانی خیلی خوش سلیقه ای هااااااااااااااا[پاسخ [,kممنون سحر جون
مامان سونیا
25 آذر 92 13:01
مبارک عزیزم به خوشی همرو استفاده کنه مراقب خودت باش ببببببووووووووووسسسسسس
دریا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
گلی
27 آذر 92 23:35
تولدت مبارک خانومی (ببخشید که با تاخیره). امسال بزرگترین هدیه دنیا رو خدا بهت داده بود. اشناا... سال دیگه با هم شمعغ تولدت رو فوت کنین
دریا
پاسخ
مرسی گلی جون
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
29 آذر 92 12:04
دو باره سلام ...تو لینکات یدم منو لینک کردی عزیزم ممنونم منم لینکت میکنم خوشحال شدم دوستم
دریا
پاسخ