مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 33 من و پسرم

1392/9/13 16:16
نویسنده : دریا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان خوبی عزیز دلم؟؟totalgifs.com coelhinhos gif gif Bunny-flores1.gif

البته می تونم بگم خدا رو شکر حالت خوبه برا اینکه 9 آذر رفتیم سونو گرافی و عشقمو دیدم و تازه برات سی دی سونوگرافی رو هم از آقای دکتر گرفتم هر روز با بابایی نگا میکنیم و کلی ذوقت میکنیم

خدا رو شکر همه چی خوب بود وزن گل پسرم هم 2150 گرم بود که خدا رو شکر همه چی خوبه عزیزم دیگه صورتت کامل میشد دید خیلی نازی الهی قربونت برم من

دوباره 11 آذرم رفتم بهداشت و اونجا هم همه چی رو بررسی کردن و خدا رو شکر همه چی خوب بود ان شالله به کمک و امید خدا هفته های باقیمونده رو هم میگذرونیم

 

امروزم که دارم برا گل پسرم مینویسم 13 آذر ماهه و تولد مامانه ان شالله سال دیگه با هم جشن میگیریم الهی قربرونت برم هرچند من پارسال همین موقع تو رو از خدا خواستم و خدا بهم لطف کرد و بزرگترین هدیه رو بهم داد ان شالله که گل پسرم همیشه صحیح و سالم باشهههههههه

خدا جونم من مهر سامم رو به تو سپردم خودت مواظبش باش

راستی گل پسرم بلاخره مادر از مسافرت برگشت و ما تونستیم مراسم سیسمونی رو 8 آذر که جمعه بود برگزار کنیم اتاقت مثله ماه شده ان شالله به زودی عکساشو برات میذارم

هر چند که یکم دل گیر شدم از دست مادر جون فکر میکردم خیلی برات ذوق کنه اما اصلا براش خیلی بی تفاوت بود حتی یه مبارک باشه خوشک و خالی هم نگفت

زن عمو سعید هم اصلا نیومد تو اتاقت اما بقیه عمه ها و زن عموها کلی ذوق کردن

میدونی من انتظار بیشتری از مادر داشتم دلم می خواست کلی برات بذوقه  به بابایی هم نگفتم که دل گیر بشه

بلاخره مامان جون و بابا حمید کلی زحمت کشیدن همه چی هم خدا رو شکر خوب بود اما کاش یکم بیشتر بهشون احترام میذاشت و یه تشکر میکرد

بگذریم گل نازم دوس ندارم ناراحتت کنم اما نمی دونم این مورد رو نتونستم تو دلم نگه دارم و گرنه اگه مثله همیشه بود اصلا برام مهم نبود به روی خودم هم نمیوردم

حالا یه سری از وسیله هاتو که قبلا عکسشو گرفتم برات میذارم ان شالله عکس کلیشو تو پست بعدی برات میذارم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زینب مامان نازنین زهرا
13 آذر 92 16:48
سلااام دووووست اذر ماهی گل و گلاب خودم . تولودت مبارک انشالله سال دیگه گل پسری صحیح و سالم تو بغل شما و بابایی میزنه کیک تولدت و خراب میکنه بعد میخنده . لباسا مثل همبشه فوقالعاده هستن انشالله به سلامتی دست پدر مادرتون هم درد نکنه . مادر شوهرتون هم حتماااااا منظوری نداشته دریا جونم به دل نگیر گلم این روزا میگذره خانوما تو ماهای بالای بارداری حساس میشن من بدترم
دریا
پاسخ
زینب مامان نازنین زهرا
13 آذر 92 16:51
تولدت مبااااااااااارک . تولدت مبااااااااااااااااااااار© . انشالله 120ساله بشی دریای مهربون لباسای گل پسری هم مبارکش باشه انشالله دامادش کنی دست همگی درد نکنه
دریا
پاسخ
ممنون زینب عزیزم ان شالله تو هم به سلامتی نازنین زهرا رو بغل بگیری
مامان سونیا
13 آذر 92 18:14
عزیزم اسم پسمریت خیلی گشنکه خدا واست نگهش داره سیسمونیم مبارک تولدتم مبارک سال دگه با پسمری جشن بگیری مراقب جوجو باش
دریا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی برام پیام گذاشتی
مامان محمدمهدي(ماماطهوراي سابق)
14 آذر 92 11:04
سلام خانومي تولدت مباركككككككككككككككككككك راستي خودت و زياد ناراحت نكن اين مسائل طبيعيه ديگه چه ميشه كرد آدما باهم فرق دارن قربونت برم مواظب خودت و مهرسام جونم باش
دریا
پاسخ
ممنون سعیده جون مثله همیشه مهربونیییییییییی
مامان زهرا
14 آذر 92 15:42
سلام گلم............تولدت مبارک انشاالله سال بعد 3تایی جشن بگیرید بیخیال باش دریاجون ازشون دلخور نشو.......مهم خودت و مهرسام جون و باباجونش هستید!!!سر این چیزای بی ارزش خودتو ناراحت نکن از ناراحتی تو مهرسامم ناراحت میشه هاااااااااااا......از من گفتن بود اینم ماچ تولدت
دریا
پاسخ
مرسی زهرا جون ان شالله تو هم به سلامتی نی نی تو بغل کنی
فرزانه مامان علی اکبر
15 آذر 92 9:02
سلام تولدت مبارک ماشالا گل پسری بزرگ شده انشاالا این چندوقتم بسلامت بگذره
دریا
پاسخ
مرسی فرزانه عزیزممممممممممممممم
عاطفه
17 آذر 92 15:43
ای جاااااااااااااااااااااااااااانم سیسمونی پسملی مبارک.......انشاالله توی اتاقش خوابای خوب ببینه....... پسره من انشاالله سه روز دیگه زمینی میشه
دریا
پاسخ
به سلامتی عزیزم ان شالله صحیح و سالم بیاد بغلت
شیما
18 آذر 92 13:54
وای خدا چه لباسای نازی مبارکش باشه ایشالا دریا جون دریا جون غصه نخور گلم فدای سرت بعضی ها حسودی میکنن ولی تو اهمیت نده برای خودت و پسملیت
مامان زهرا
21 آذر 92 14:02
دریا جون 35 هفته شدیا............چیزی نمونده که مهرسام جونم بیاد بغل مامان خوشگلش
دریا
پاسخ
مرسی مامان زهرا تو رو خدا برام دعا کن این چند هفته هم به سلامتی بگذرونم