مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته31 من و گل پسرم

1392/8/27 11:14
نویسنده : دریا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمام وجودم19

خوبی عزیز دل مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به سلامتی هفته 31 رو هم گذروندیم هر چند مامان خیلی داره روزای سختی رو میگذرونه و این دردا خیلی اذیتش میکنه اما هزار بارم گفتم اینا رو تحمل میکنم فقط تو خوب باش همینو از خدا می خوام

 

عزیز دلم خیلی دلم می خواد اتاقت رو بچینم اما مادر (مامان بابایی)رفته خونه عمه نیستش و هر هفته میگه هفته دیگه میام اما نمیاد منم میگم بذار نزدیک اومدنش باشه که وسیله هات کمتر گرد و خاک بگیره الهی قربونت برم منSmiley bisous 304

تازشم بلا خره پرده هامونم نصب کردن boy04و اتاق تو عزیز دلم هم خوشکل شد خیلی ناراحت بودم اگه می خواست اونجوری باشهSmiley bisous 104

 

دیشبم رفتیم با مامان جون دوباره کلی خرید کردیم totalgifs.com roupas gif gif Tshirt.gifاصلا یه چیز میبینم نمیتونم برات نخرم  خیلی حال میده خرید کردن نمی دونی که مامان جون و بابا حمید چه ذوقی میکنن خیلی خیلی دوست دارننننننSmiley bisous 336

تازه کاموا هم خریدیم بدم برات بافتنی خوشملم ببافن ان شالله از همشون به سلامتی استفاده کنی عزیز دل مادرررررررررtotalgifs.com flores-pequenas gif gif sunshinegarden.gif

 

خیلی دلم برات تنگ شده دلم می خواد زودتر بریم سونو تا ببینمت می دونی از هفته 22 تا حالا سونو نرفتیم به دکترم که میگم میگه لازم نیست اما نمی دونه که من چقد دلم برا عزیزم تنگ شده که.... حالا ان شالله 9 آذر نوبت داریم برا سونو که گل پسرمو ببینم ان شالله همه چی خوب باشه و خوبم پیش بره animated gifs of good luck- Teddy bear

تا حالا که خدا رحمتش رو شامل حال ما کرده و بهمون خیلی لطف داشته بازم ازش عاجزانه می خوام بهمون کمک کنه همیشه و همه جا تو هم ازش بخواه تو پاکی و دعات زود مستجاب میشه عزیز دلم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نغمه
28 آبان 92 6:52
عزیزم بسلامتی ایشالا میری و روی ماهشو می بینی... منم از هفته 19 نرفته بودم سونو تا هفته 30 که اونم باز سرخود رفتم ))