مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 30 ...........................

1392/8/22 20:44
نویسنده : دریا
200 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا ابا عبداللهgifbj001

سلام عزیز دلم هفته 30 رو هم  به سلامتی با خواست خدا گذروندیمislamic

اما این هفته یکم سخت گذشت برا این که مامانی حسابی دل دردش جدی شده  و داره دارو می خوره متاسفانه عفونت ادرای هم متوسط بود و برا اونم دارو می خورم و کلی درد دارم

حالا اینو بگم که تازگیا کمر درد و پهلو درد شدیدم اضافه شده دیشب به خاطر پهلو درد تا صبح نخوابیدم و کلی گریه کردم اصلا قابل تحمل نبود تا حدی که می خواستیم بریم بیمارستان اما بازم گفتم نرم بیمارستان بهتره عزیزم ان شالله شنبه دوباره باید برم پیش دکتر خودم smilies2دعا کن چیزی نباشه همش میترسم سنگ کلیه داشته باشم آخه قبلنا دوبار سابقه شو داشتم حالا برا همین نگرانم

الهی قربونت برم حاضرم 100 برابر بیشتر این دردا رو تحمل کنم اما به تو صدمه ای نرسه از امام حسین و حضرت ابوالفضل بخواه از خدا بخوان که تو عزیز دلم صحیح و سالم بیای بغل مامانی

 

با وجود درد شدیدی هم که داشتم دو شب رو با بابا و مامان جون و بابا حمید رفتیم هیئت و اونجا کلی برا همه مامانا و نی نی ها و برا دوستای منتظر نی نی دعا کردم خیلی شب های خوبی بود

امروزم که روز تاسوعا بود دایی رضا مامانی نذری داشت من به خاطر دردم نتونستم برم smilies2اما تو خونه کلی برات دعا کردم پسر عزیزم گفتم ان شالله که صحیح و سالم به دنیا میای و ان شا الله سال آینده با هم میریم مراسم عزاداری امام حسین(ع)

امشبم شب عاشوراست خیلی دلم گرفته بازم نتونستم برم بابایی هم میگفت نمیره کلی گریه کردم تا راضی شد بره و قرار شد از طرف من و پسر گل

عزاداری کنه

الان که دارم برات مینویسم چشمام خیسه خیسهsmilies2 دلم واقعا گرفته از ابوالفضل می خوام به حق وقتی تیر به مشک خورد و طمع نا امیدی رو چشید ازش بخوایم دوتامون با هم که ما رو نا امید نکنه خودش می دونه که چقدر سخته نا امیدی smilies2

خدا جونم بازهم به خاطر همه لطف هایی که به من داشتی ازت ممنونم خیلی بنده بدی هستم اما همیشه ای خدا بر من خوب بودی ممنونمممممممممممممممممممممممممممblog

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دونه سیب
23 آبان 92 10:34
الهی فدات شمممممممم ایشالله زود زود خوب میشی عشقمممممم
دریا
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممم
آرشیدا
24 آبان 92 17:32
عزیز دلم....ایشالله این دردها هم تموم میشه و شیرینی اومدن گل پسرت همه چی رو از یادت میبره..بوس
دریا
پاسخ
مرسی آرشیدای عزیزم ان شالله تو هم گل پسراتو به سلامتی بغل میکنی عزیزم برام خیلی دعا کن بووووس
هما
26 آبان 92 23:16
زيارتها قبول خانمي.التماس دعا.