مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 29 من و عزیز دلممممممممممممممممم

1392/8/14 14:48
نویسنده : دریا
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

خوبی عزیز دلم ان شالله که حالت کامل خوب باشه عزیز دلم به سلامتی یه هفته دیگه رو هم گذروندیم

هرچند این هفته یکم مامانی استرس داشت اما به سلامتی گذشتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

گلم یکم حالم خوب نیست دوباره صبح ها که بیدار میشم حالت تهوع بدی دارم یکی دو بارم حالم بد میشه و مجبور شدم دوباره آزمایش بدم خوشبختانه همه چی نرماله حالا برا چی حالت تهوع دارم نمی دونم حالا حالت تهوع رو میشه تحمل کرد اما یکم دل درد داشتم که امروز قراره برم دکتر ان شالله که اینم طبیعی باشه پسر خوشکلم Avazak.ir smili29 تصاویر زیباسازی وبلاگ (2)

راستی عزیز دلم تو این هفته که هستی ماه محرم

هم شروع میشه عزیز دلم از خدا و امام حسین بخواه به سلامت به دنیا بیای تا ان شالله از سال آینده پسرم بتونه برا امام حسین عزاداری کنه می دونی همیشه آرزومsmilies1 این بود پسری داشته باشم و بتونم اونو جوری تربیت کنم که به اهل بیت ارادت داشته باشه ان شالله حالا که تو پسری و خدا هم به مامان و باباتوانش رو میده تا تو رو خوب تربیت کنیم تا آرزوی مامان برآورده بشه

 

راستی عزیز دلم سرویس تخت و کمدت رو هم آوردن ان شالله بعد تاسوعا عاشورا وسایلتو تو اتاقت میچینم خیلی ذوق دارم هر روز لباسا و وسایلتو میبینم و دلم غش میکنه ان شالله به موقع به دنیا میای و از همشون به سلامتی استفاده میکنی

عزیزم فراموش نکن که مامان و بابا عاشقانه دوست دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نغمه
14 آبان 92 19:07
عزیزم دیگه داریم به شمارش معکوس نزدیک میشیم الهی به سلامتی... دلخوشی... مبارک باشه سرویس خواب نی نی نازت... عکس یادت نره ها


مرسی نغمه عزیزم که همیشه به ما سر میزنی
باشه چشم حتما ان شالله بچینم اتاقو حتما عکس میذارم
ماماطهورا
16 آبان 92 10:18
عزيزم انشالله اين چند هفته باقي مونده هم به سلامتي سپري بشه و گل پسرمون سالم و سلامت بياد بغلت و بشه از ياوران امام زمان انشالله


مرسی طهورای عزیزمممممممممممممم
ان شالله تو هم نی نی صحیح و سالم بیاد بغلت
هما
17 آبان 92 22:56
سلام عزیز ایشالله خوب و خوش باشین. التماس دعا عزیزم


مرسی هما جونم ان شالله حاجت روا بشی عزیزم
شیما
18 آبان 92 0:21
دریا جون ایشالا که نی نی نازتو صحیح و سالم بغل کنی بوووووووووووووووووس


مرسی شیمای عزیزمممممممممم
نیر
19 آبان 92 1:06
سلامممم...خانمی...انشاللع به زودی بغلش بگیری ...


نیر جون مرسی عزیزم بوووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
گلی
20 آبان 92 12:06
سلام عزیزم. من استراحتم واسه همین کمتر آنلاین میشم. مایع دور بچه کم شده. تو خوبی؟ مبارک باشه سرویس چوبش. انشاا... به سلامتی وسایلش رو استفاده کنه عزیزممممم مرسی که سر زدی بهم
دریا
پاسخ
ان شالله این دوران رو هم به سلامتی میگذرونی نگران نباش عزیزم