مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

روز پدر...

1392/3/1 20:06
نویسنده : دریا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

عشق و زندگی من بازم اومدنت رو به زندگی ام مدیون لطف خدا هستم و ازش میخوام خودش از تو محافظت کنه

مامان جون یه هفته مونده به اینکه برم برا سونو که بیبینیم همه چی خوبه یا نه

الهی قربونت برم تو رو خدا از خدا بخواه که ان شالله صحیح و سالم باشی من و بابایی هم کلی استرس داریم

میدونی عزیز دلم خیلی خوشحالم که تولد حضرت علی خدا بهمون لطف کرد و تو بودی که من و تو با هم برا بابا شدن بابایی جشن بگیریم

می دونم این جشن زیباترین  و موندگارترین جشن تو  زندگی بابایی هستش

از خدا می خوام به حق حضرت علی(ع) همه کسانی که منتظر پدر شدن هستن به ارزوشون برسن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان منتظر
1 خرداد 92 21:55
الهی آآآآآآآآآمییییییییییییییین
الناز(سیندرلا)
1 خرداد 92 23:02
الهی آمـــــــــین
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
2 خرداد 92 12:31
سلام دریا جون ...
منم 2شنبه باید برم سونو ....
انشالله نی نی هامون سالم باااااااااااااااااااااشن


سلامممممممممم عزیزم
ان شالله من که هزار تا نذر کردم ان شالله نی نی من و شما و فاطمه که همه با همنن و همه نی نی های دیگه که تو دل مامانشون هستن صحیح و سالم باشن
نیر
2 خرداد 92 17:55
سلاممم..امیدوارم بسلامتی نینیتو بغل بگیری..نگران نباش..برای من هم دعا کن مامانی عزیز ...


سلام عزیز دلم
ان شالله هر چه زودتر مامان میشی و خدا دلتو شاد میکنه