مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

خدا جونم خودت کمک کن

1392/3/4 19:37
نویسنده : دریا
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اصلا نمی دونم باید چی بنویسم و از کجا بنویسم

امروز عصر مثله همیشه با امید اینکه تو الان هیتی و من میام و باهات کلی حرف می زنم اومدم کلوب اما چیزیو دیدم که باورم نمی شد

سعیده تصادف کرده رفته تو کمااااااااااااااااا

آخه مگه میشه

من و تو شب قبلش چقدر با هم حرف زدیم چقدر با هم دردل کردیم

سعیده تو رو خدا ما رو تنها نذار برگرد پیشمون من با تمام وجودم برات دعا میکنم

طهورا جونم مقاوم باش مثله همیشه خودت میگفتی من مقاومتم زیاده تو رو خدا حالا هم مقاومت کن

زودی بیا باور کن همه ما نگرانتیم اصلا من از اون موقع که فهمیدم فقط تو شوکم

الهی قربونت برم تو باید بیای بیای و مامان بشی مامان طهورا و محمد مهدی

تو بیاید خوب بشی بیای پیش همسر مهربونت

تو باید خوب بشی چون همه ما اینجا از خدا می خواییم که تو خوب بشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سونیا
4 خرداد 92 23:45
نی نیت مبارک عزیزم منم واسه دوست مشترکمون دعا میکنیم باید مقاوم باشه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
6 خرداد 92 17:14
سلام دریا جونم ...
منم وقتی جمعه خبر و خوندم اینقدری شوکه شده بودم که یک ساعت با صدای بلند گریه میکردم بعد اس دادم به گوشیش که همسرش جواب داد ....
خدارو شکر الان حالش خوبه بهوشه .. عملش کردن بهتر شده فقط فراموشی داره که طبیعی و خوب میشه انشالله


سلام گلم
آره باورکردنی نیست خیلی شوکه شدم باور میکنی اصلا نمی تونم بیام نی نی سایت
ان شالله هر چه زودتر خوب شه و برگرده پیشمون
شیما
7 خرداد 92 23:31
دریا جون منم فهمیدم و شوکه شدم انشالله هر چه زودتر حالش خوب بشه و حافظه ش برگرده همه با هم برای سلامتیش دعا کنیم. حال خودت چطوره خوبی ؟
فاطی
9 خرداد 92 11:30
سلام خوبی؟؟ میبینم که همگی عضو نینی سایت هستین این سعیده که میگین رو من نمیشناسم گویا!!!! اسم کاربریش چیه؟؟؟ ایشالله بزودی حالش بهتر و بهتر بشه و برگرده توی شلوغی نی نی سایت
مامان منتظر
9 خرداد 92 12:55
انشالله بزودی خبر خوب شدنشو بهمون بگه
مامان دونه سیب
9 خرداد 92 19:13
برو خصوصی
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
19 خرداد 92 17:21
سلام دريا جان خوبي ني ني خوبه چرا غيبت كبري داري شما


سلام گلم منم خوبم نی نی هم خدارو شکر خوبه فقط ویار شدید داشتم نمی تونستم بیام نت
شیما
23 خرداد 92 13:07
دریا جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیما
31 خرداد 92 12:47
دریا جون خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیاییییییییییییییییییییییییییی


سلام عزیز دلم من این چند وقت خیلی حالم خوب نبود ویار شدید داشتم اصلا نمی تونستم بیام نت
خیلی ممنون که به فکرمب ودی گلمممممم