مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

پایان انتظار

1392/2/24 15:05
نویسنده : دریا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

بالاخره دعاهام مستجاب شد و خدا جونم به من لطف کرد و تو عزیز دلم اومدی پیشمون

خدا جونم ازت هزاران بار ممنونم که بهم لطف کردی خدا جونم ازت میخوام به حق همون لحظه ای که دیدم نتیجه مثبته و خوشحال شدم به همه ی دوستای خوبم هم که منتظرن لطف کنی و اونا رو هم از چشم انتظاری در بیاری

وای عزیزم نمی دونی من و بابا جونت چقدر خوشحال شدیم اونقدر گریه کردم باباتم منو بغل کرده بودو اونم اشک تو چشاش حلقه زده بود

وقتی میخواستم بی بی چک بذارم خیلی امیدوار نبودم گفتم شاید مثله همیشی با بی تفاوتی گذاشتم یه دفعه قلبم به تلاطم افتاد از شدت هیجان فقط جیغ میزدم بابیی سراسیمه اومد با تعجب نگام میکرد بهش گفتم مثبتهههههههههههههههههه گفت چی گفتم بی بی چک

خلاصه نتونستم طاقت بیارم و زنگ زدم خاله فرزان گفتم مامان نفهمه اما بی بی مثبت شده دعا کن آزمایشم مثبت بشه

خلاصه اون شب منو بابایی از شدت هیجان تا صبح خوابمون نبرد می ترسیدم بخوام پاشم ببینم همه چی رویا بوده

حالا مگه صبح میشد

صبح زود پاشدم دوباره یه بی بی دیگه امتحان کردم اونم مثبت بود

حالا باید تا فردا که شنبه میشد  صبر میکردم وای چه بر من و بابایی و خاله فرزان گذشت

تا اینکه بالاخره صبح شد و من و بابایی با هم رفتم آزمایشگاه

خدایا شکرت مثبتههههههههههههههههههههههههههههههههههه

از خوشحالی تا خونه با خاله فرزان گریه کردیمممم

و خدا جونم به من لطف کرد و تو اومدی پیش مامان

از خدا میخوام که صحیح و سالم و صالح باشی عزیزم و برا همه دوستانم هم آرزوی حاجت روایی دارم

راستی عکس بی بی چک و آزمایشو هم برات میذارم تا یادگاری بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 15:10
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
غزاله
24 اردیبهشت 92 15:19
عزیزم بهت تبریک میگم ایشالا بارداری خوب و راحتی داشته باشی خوشحالم که شروع دوستیمون با ی اتفاق شیرین همراه بوده. خیال تو khiyale_to.niniweblog.com
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
24 اردیبهشت 92 15:35
سلام دريااااا خانمي تبريك عزيزم انشالله به سلامتي بغلش كني ني ني هاي نازمون تقريبا همسن ميشناراستي شما تهران ساكن هستي من رشت زندكي ميكنم
مامان منتظر
24 اردیبهشت 92 16:32
مبارکههههههههههههههه انشالله بسلامتی
شیما
25 اردیبهشت 92 11:11
مبارک باشه دریا جون خدا رو شکر انتظارت تموم شد ایشالا به سلامتی دوران بارداریتو بگذرونی مبارکهههههههههههههههههه
هما
25 اردیبهشت 92 16:03
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم و مبارکتون باشه خانمی.مهربون.ایشالله دوران بارداری خیلی خوبی رو سپری کنی خانمی.


مرسیییییییییییی همای عزیزم
ان شالله همین روزا خبر مامان شدن شما رو بشنوم
بووووووووسسسسسس
مریم عشق مادر شدن
26 اردیبهشت 92 14:51
سلام عزیز دلم خیلی برات خوشحال شدم خانومی خدا برات حفظش کنه گلم....
ماروهم از دعایه خودت مستفیز کن طلا...بوسسسسسسسسسسس


سلام مریم جونم
مرسی عزیزم
حتما من همیشه برا دویتام از صمیم قلب دعا میکنم شما هم برا من دعا کنید که نی نی صحیح و یالم به دنیا بیاد ان شالله
ماماطهورا
26 اردیبهشت 92 15:04
دريا جونم سلام قالب جديد مباركككككككككك قربون جوجوت بشم من انشالله اين 9ماه رو به خوشي بگذروني و ني ني كوچولوت بياد تو بغلت


مرسی عزیز دلم
ان شالله تو هم به آرزوت میرسی عزیزم و امسال حتما مامان میشی
مامان عسل
1 خرداد 92 15:50
سلام گل من خيلي برات خوشحالم نازم. انشاالله به سلامتي گلم
مامان ترنم
5 خرداد 92 16:53
سلام عزیزم. من تازه وبلاگتون رو دیدم. بارداریتون رو تبریک می گم.خیلی مواظب نی نی نازمون باشید. ایشاالله که به سلامت به دنیا بیاد.این متنتون من رو یاد زمانی انداخت که خودم فهمیدم باردارم.با اجازه لینکتون می کنم . این هم وبلاگ دخترمه. خوشحال میشم به ما سر بزنید.


سلام مامان ترنم
خوشحالم که بهم سر زدین و منو لینک کردین ان شالله بتونیم دوستان خوبی برا هم باشیم
آرزو مامان *ابوالفضل کوچولو*
6 آذر 92 12:47
سلام عزیزم خیلی ممنون که به وبلاگ عزیز دل من سر زدی خوشحال شدم ممنون که لینکم کردی من آلان با گوشی ام هر وقت بالبتاب اومدم شمارو لینک میکنم مرسی عزیزم بازم ممنون انشالله چند هفته دیگه پسر نازت رو بغل میگیری اخ که اون لحظه دیدنش چقدر شیرینه آدم باورش نمیشه فرشته به این نازی تو دلش بوده مواظب خودت باش
دریا
پاسخ
خواهش مسکنم عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم عزیزم