مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

خدایا شکرت....

1392/2/20 0:14
نویسنده : دریا
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام عزیز دل مامان خوبی نفسم؟

عزیزم نمی دونم دارم خواب میبینم یا واقعیته

عزیز دل مامان بی بی چک زدم ++++++++++++شدهههههههههههههههههه

حالا تا شنبه میمیرمو زنده میشم هزار بار تا برم آزمایشگاه

خداجونم هزار مرتبه شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خدا جونم ممنونم به خاطر لطفتت به خاطر محبتت و به خاطر رحمتت

فقط همین طور دارم  اشک می ریزم خدا جونم امیدم نا امید نشهههههههههههههههههههههه

خدا جونم دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
20 اردیبهشت 92 0:52
سلام دریا جون ...
انشالله به سلامتی ...
تبریک میگم عزیزم ...
انشالله صحیح و سالم بغلش کنی


سلام عزیز دلم
خیلی لطف کردی بهم سر زدی
برام دعا کن که آزمایش هم مثبت بشه
ان شالله همین روزا خبر مامان شدن شما رو هم میشنویم
ماماطهورا
20 اردیبهشت 92 19:09
سلام عزيزدلم مباركهههههههههههههه دريايي باورت نميشه وقتي شنيدم از خوشحالي اشكام سرازير شد خيلي خوشحالم عزيزم انشالله مطمئن باش آزت هم +++++++++++++ عزيزم انشالله بارداري خوبي داشته باشي دوست دارممممممممممممم بازم مباركهههههههههههههههههههه


مرسی عزیز دلم
منم خیلی دوست دارم ان شالله این ماه خبر بارداری تو رو بشنوم عزیز دلم
منم خیلی دوست دارم دوس جونم
فقط دعا کن آزمایشم فردا مثبت بشه
ماماطهورا
21 اردیبهشت 92 14:42
دريااااااااااااااااااااااااااااا كجايي مردم از دل شوره بيا بگو ببينم جواب آزت چي شد
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
21 اردیبهشت 92 15:53
سلام دریا جونم ... چی شد ؟ رفتی ؟ بیا دیگه بابا من که رفتم آزم 48:30 بود گفت باز 3شنبه باید برم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
21 اردیبهشت 92 20:33
کجایی پس
مامان عسل
22 اردیبهشت 92 16:16
سلام گل من انشالله که آزمایشت هم مثبت میشه گلم. مبارکهههههههه خیلی خوشحال شدم بخدا.
مامان منتظر
22 اردیبهشت 92 17:01
وااااااااای دریا جون مبارکه خیلی خوشحال شدم بسلامتی
مامان دونه سیب
23 اردیبهشت 92 6:36
دریا جونم بوووووووووووووووووووس مبارکه گلم انشالله نی نی ات سالم و سلامت بیاد بغلت
شيما
23 اردیبهشت 92 10:26
واييييييييييييييييي خدايا شکررررررررررت دريا جون مبارک باشههههههههههههههه به سلامتي ايشالا دوران بارداريتو سپري کني خيلييييييييييي خوشحال شدم بالاخره انتظارت تموم شددددددددددددددد]
نیر
23 اردیبهشت 92 23:12
سلاممممم.دریای نازنینم خیلی خیلی مبارک باشه....خیلی خوشحال شدم




سلام عزیزم

ممنون عزیز دلم خیلی خوشحالم کردی که برام نظر گذاشتی

ان شالله هر چی از خدا میخوای هر چه زودتر بهش برسی