مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

سال نو

1391/12/30 2:24
نویسنده : دریا
332 بازدید
اشتراک گذاری
 
در این واپسین ساعتهای سال

اگر خوشبختی یک برگ است، من درختی برایت آرزو میکنم ...
اگر امید یک قطره است، من دریا برایت آرزو میکنم ...
اگر دوست برایت سرمایه است ، من خدا را برایت آرزو میکنم ...
... چه دعایی کنمت بهتر از آنکه ، خدا پنجره باز اتاقت باشد ...

خدا جونم ازت میخوام امسال سال خوبی باشه برا همه و برا من

خدا جونم تو این سال جدید لطفتو شامل حال من کن و به من یه فرشته عطا کن نذار بیشتر از این منتظر بمونم
 
در این واپسین ساعتهای سال 

اگر خوشبختی یک برگ است، من درختی برایت آرزو میکنم ...
اگر امید یک قطره است، من دریا برایت آرزو میکنم ... 
اگر دوست برایت سرمایه است ، من خدا را برایت آرزو میکنم ...
... چه دعایی کنمت بهتر از آنکه ، خدا پنجره باز اتاقت باشد ...
پیشاپیش عید بر شما و خوانواده شما مبارک باد ... ♥


bahar
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
30 اسفند 91 5:02
برات سالی سراسر همه خوشی و برکت ارزو میکنم


[
مرسی عزیزممممممممممم
تو رو خدا برام دعا کن