مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

یک ماهگی پسر عزیزم مهرسام

1392/11/22 22:50
نویسنده : دریا
727 بازدید
اشتراک گذاری


داشتن تو

 

یعنی همین که آدم بداند تو چهارتا کوچه آن‌ورتری، دل آدم را قرص می‌کند

 

که این شهر با این همه غم و غصه‌اش جای خوبی برای زندگی است.

 

که عجیب‌ترین دوران تاریخ این سرزمین، با حضور تو به دل‌نشین‌ترین فصلش رسیده. به خواندنی‌ترین. به امیدوارکننده‌ترین. به شادترین.
دل آدم را قرص می‌کنی که من از شهر تو تکان نخورم.

 

که دلم نمی‌آید. که نه دلم می‌آید، نه پام می‌رود که از تو دوقدم دور بشوم. آدم‌ها به دلیلی به دنیا می‌آیند؟ نمی‌دانم. اما تو دلیلی هستی که آدم از دنیا نخواهد برود.
که آدم کم نیاورد. که ٣٠روزاست، دیدی چه زود ٣٠روزشد؟

 

که صدات پیچیده توی گوش من، و از آن موقع گوشم به حرف کسی بدهکار نیست.

 

ببین پسرم، دلم میخواهد خیلی زودمن را صدا کنی ما ما ن ... دلم را ببری. شیرین‌زبانی کنی.

 

دلم به همین‌ها، به تو خوش است. برای خندیدنت نقشه می‌کشم.

 

صدام کن: ببین ما ما ن... و کشف‌های بکرت را نشانم بده، از گلی روی قالی، تا دیواری که با لگوت ساخته‌ای.

 

ما ما ن... دلم را ببر. از پس تغییر دادن دنیا که برنیامدم، باید از پس تو بربیایم، باید برای خندیدنت نقشه بکشم.

 

داشتن تو، دوست داشتنت، صدا کردن نام من از دهان تو، آدم را مغرور می‌کند.

 

تولدمبارکی ٣٠روزگی ات را اینجا نوشتم که چند سال بعد که شروع کردی به خواندن بدانی کی از کی برات می‌مرده،

 

دورت می‌گشته، و دلش برای تو رفته بوده، مهرسام عزیزم♥
 
اینم عکس یک ماهگی گل پسرم
 
 

 

 

آپلود عکس , آپلود رایگان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گلی
23 بهمن 92 20:17
آفرین به تو مامان فعال. تولد پسملیت مبارک باشه. منم همش قکر میکنم ممکنه شیرم کم باشه، دکتر میگقت تقریباً نگرانی اکثر مادرای شیرده هستش. النا همه ی وقت من رو گرفته. نمیرسم بیام بهتون سر بزنم. بچه پر نیازی هست. خیلی شیطونه. راستی بچه ها تا 76 روزگی نیاز به مک زدنشون زیاده. مک زدنشون همیشه نشونه گرسنگیشون نیست
مامی رها
24 بهمن 92 10:16
عزیز دلم..............یک ماهگیت مبارک مهرسام جون
عاطفه
24 بهمن 92 14:05
سلام دریا جون.... گل پسریت مبارکااااااااااااااااااااا...ماشاالله چه نازه خدا واستون نگهش داره از طرف من ببوسش
مامان ناهید
24 بهمن 92 18:53
مبارک باشه یک ماهگیه مهرسام جون........ایشالله دامادش کنی
دریا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:06
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری