مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

هفته 26

1392/7/19 0:05
نویسنده : دریا
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و زندگیم خوبی مامان جون خدا جونم شکرت که به من تو زندگی امید دادی


گل خوشکلم الان 26 هفته و یه روزته و من از بودن با تو خیلی خوشحالم

گلم مامانی تو هفته پیش سرمای شدید خورد و کلی حالم بد بود مجبور شدم برم دکنر و دارو ممصرف کنم اما خانم دکتر گفت برا تو ضرری نداره اگه نخورم اون موقع ضرر داره مامان جون منو ببخش به خدا من می خوام با تمام وجودم مواظبت باشم اما....

گلم این چند روز دلم خیلی گرفته sad tears emoticonدوس ندارم تو وبلاگ عزیزم از دلتنگی ها و ناراحتی ها بنویسم دلم میخواد اینجا بهترین خاطرات رو برات ثبت کنم برا همین خاطرات ناراحت کننده برا مامانیو تو دلم نگه می دارم اینجوری فکر کنم بهترهsad crying smiley emoticon

عزیزم تو رو خدا برا مامانی دعا کن همیشه صبور بمونه همیشه آروم باشه و همیشه مهربون

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرزانه مامان علی اکبر
17 مهر 92 10:09
دریا جونم خداروشکر که خوبید بیشتر مواظب خودت باش انشاالله همیشه شاد باشی


مرسی فرزانه عزیزم ان شالله علی اکبر تو هم همیشه صحیح و سالم باشه
مامان زهرا
17 مهر 92 11:42
26هفتگیت مبارک گل خوشگلم امیدوارم بسلامتی 14هفته باقیمونده هم طی بشه و بیای بغل مامانی دریاجونم چی شده؟؟چرا دلت گرفته؟؟ایشاالله زودزود خوب بشی


مرسی عزیز دلم
از دست روزگار دیگه چیکار میشه کرد جز تحمل
مرسی که به من و پسرم سر زدی
مامان زهرا
18 مهر 92 12:25
دریاجون خصوصی...


مرسی عزیزمممممممممممممممم
آرشیدا جون
18 مهر 92 23:46
ای جانم .......

عزیزم ایشالله به سلامتی بقیه راه رو طی کنی و کوچولوت و سالم بغل بگیری..........






مرسی آرشیدا جونم ان شالله تو هم نی نی هاتو سالم بغل کنی
مامان نغمه
19 مهر 92 11:18
عزیزم ایشالا زودی خوب بشی تا می تونی آب ولرم با لیمو ترش تازه و عسل بخور...


مرسی نغمه جون حالا خدا رو شکر خیلی بهترم
مامان دونه سیب
20 مهر 92 11:38
سلام دریا جونم ممنون که بهم سر زدی خدا شاهده خیلی سرم شلوغه بازم شرمندتم گلم

دعام کن خیلی محتاج دعا هستم


سلام فاطمه جون درک میکنم عزیزم ان شالله همیشه موفق باشی دوست خوبممممممممممممممممممم
ماماطهورا
20 مهر 92 20:40
سلام درياجونم خوبى بهترشدى انشالله? گل پسرمون چطوره الهى خاله قربونش بره خيلى دلم برات تنگ شده عزيزم انشالله هميشه سالم سلامت باشى راستى خانومى چى شده چراناراحتى نگرانت شدم