مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

و باز هم جمعه

1392/1/24 23:33
نویسنده : دریا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان خوبی؟کجایی؟اومدی پیش من و با با یا هنوزم باید صبر کنم

میدونی چند روز دیگه معلوم میشه اومدی تو دلم یا نه

نمی دونی که چه استرسی دارم نه می تونم با کسی دردل کنم نه حرفی

همش باید بریزم تو خودم و خودم تنها تحمل کنم

فقط چند وقته چندتا دوست دارم تو نت که اونهام مثله مامانی منتظر نی نی هستن

وقتی باهاشون حرف میزنم خیلی حالم بهتر میشه

خدا کنه اونام زود زود مامان شن

امروز دلم گرفته نه به خاطر جمعه بودنش به خاطر نگرانی از نیومدن تو

بابایی هم که کلی کار داره بیچاره از صبح همین جوری داره کار میکنه

اونم خیلی منتظر اومدنته اما اصلا به روی من نمیاره می دونه من سریع بغض میکنم و اشکم سرازیر میشه ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

آخه گل مامان مگه ما چه گناهی کردیم که اونقدر باید زجر بکشیم

خدا یااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من چقدر هر ثانیه ازت خواستم مگه خودت نگفتی که

اگه با دل شکسته منو صدا کنین جوابتونو میدم خدا جونم پس چرا حاجت ما روو نمیدی؟

آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟

گناه من و شوشو چیه؟؟دلم میخواد های های گریه کنم

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

خدایاااااااااااااا خودت کمکمون کن خدایا خودت حاجت دل ما رو بده

 

  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)