مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

روزهای انتظار

1392/1/24 23:32
نویسنده : دریا
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دارم روزهای سختیو میگذرونم

اگه خدایی نکرده این ماه نیای پیشم میشه یه سال و این خیلی سخته دارم دیونه میشم

حتی نمی خوام بهش فکر کنم

مامانی از خدا بخواه که این ماه تو دل مامانی باشی

اگه بدونی چه روزهای بدی رو دارم میگذرونم

من و بابایی بیصبرانه منتظر اومدنتیم

دلم گریه میخواد  از بس گریه نکردمو ریختم تو دلم دلم داره میترکه

دلم میخواد اونقدر گریه کنم که خالی شم سبک شم

دلم باران میخواهد که بشویی تمام غم هایم را

دلم پرواز میخواد

دلم یه هوا میخواد یه هوای پر اکسیژن که ریه هامو ازش پر کنمو به هیچ چیز دیگه هم فکر نکنم

اصلا دلم بی فکری میخواد کاش میشد به هیچی فکر نکرد

کاش....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عشق مامان و بابا
12 فروردین 92 1:02
غصه نخور عزیزم، خدا بزرگه
ایشالا که به زودی زود نی نی تون بیاد توی دلت




سلام عزیزم
ممنون تو رو خدا برام دعا کنین خیلی روزهای انتظار سخته