مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

16 هفته و 3 روز

1392/5/10 15:53
نویسنده : دریا
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

خوبی کوچولوی من

الان 16 هفته اس که خداوند بزرگ تو رو به ما هدیه داده باور کن تمام این روزها بهترین لحظات زندگیم بوده

بار ها و بارها خدا رو شکر کردم و ازش خواستم که تو صحیح و سالم و صالح باشی

مخصوصا تو این ماه عزیز رمضان امسال با همه سال ها برام فرق میکرد حالا من یه نفر دیگه رو هم تو وجود خودم داشتم که دو تایی باهم داشتیم از این ماه پر برکت لذت می بردیم شب های قدر امسالم گذشت تو این شب ها برا همه دعا کردم از خدا خواستم بهترین ها رو برا بنده هاش رقم بزنه چون ما بنده ها عاجزیم و کسی رو جز خودش نداریم اگه اونم ما رو رها کنه اونوقت چی؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب مامان نازنین زهرا
13 مرداد 92 19:21
سلاااااااااااااااااااام خوبی دریا جان خوبی ؟ چه عجی خانووووووووووووووووووووم دلم تنگ شده بود برات چه خبر ... نی نیت چی شد ؟ دخمله یا پسمل ... واسه من دخمله واسه فرزانه پسمل
عاطفه
14 مرداد 92 15:53
سلام دریا خانمی.... انشاالله خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه