مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

عشق من و بابایی

صبر بابایی

1392/2/3 23:15
نویسنده : دریا
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

مامان جون چند وقته که حالم خیلی بهتره کمتر غصه میخورم انگار صبورتر شدم

به قول یکی از دوستام فقط که نباید به خدا اعتقاد داشته باشی باید بهش اعتمادم داشته باشی

از اون روز خیلی آروم شدم از خدا می خوام بهترین ها رو برا من تو بابایی رقم بزنه

تو رو خدا این دفعه بیا بذار زندگی من و بابایی رنگ بگیره بذار مامانیت بعد یه سال واقعا از ته دلش خوشحال باشه بذار بابایی عشقشو نسبت به تو پنهان نکنه می دونی من میدونم که بابایی چقدر منتظر اومدن تو هست هر ماه که نمیشه غم رو تو نگاش میبینم اما اصلا به روی من نمیاره نمی خواد من اذیت شم میدونه من چقدر حساس شدم خلاصه به من و بابات لطف کن و بیا پیشمون

من و بابا بی صبرانه منتظرتیم تو رو خدا بذار این ماه من هم مامان بشم

بیا تو دلم بیا عشقم...

بیا ثمره زندگیمون..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
4 اردیبهشت 92 0:48
دریا جون. انشااله به زودی نی نی میاد و با سر و صداش همه زندگیتون و تکون میده و سر ذوق میاره. خدا خیلیییییییییییییی بزرگ و مهربونه. خیلییییییییی
یه نی نی توو خواب و رویا
4 اردیبهشت 92 7:03
سلام دریا جون ممنون که به من سر زدی انشالله شما هم این ماه خبر خوب مامان شدنتو به ما بگی لینکت کردم عزیزم
مامان آبتین
4 اردیبهشت 92 8:01
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین امیدوارم این ماه واقعا یه نی نی گل توی دلت بشینه مامانی نگران نباش منم مثل شما بودم شش سال طول کشید تا آبتین رو خدا بهم داد شما هم صبور باش عزیزم
ماماطهورا
5 اردیبهشت 92 12:58
سلام دريا جونم خوبي انشاللهههههه كه ني ني اين ماه مياد تو دلت به حق اين وقت عزيزكه وقت اذانه مياد و دل تو و همسرت و شاد ميكنه
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:08
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روززن به همه ي دوستهاي گلم مباركككككككككك